غریبه آشنا

بزودی غریبه ها آشنا میشوند وآشنا ها غریبه

غریبه آشنا

بزودی غریبه ها آشنا میشوند وآشنا ها غریبه

من احمق هستم که نمی توانم لذت ببرم

 

 

من حالم از دنیای مسخره به هم می خورد

من دلم گرفته است

من احمق هستم که نمی توانم لذت ببرم

چه مرگم شده است؟

دلیلی نمی بینم

بغض دارم

در شرکت نمی شود گریه کرد

مخصوصا که من یک مرد خرس گنده 28 ساله هستم

اصلا گور بابای همه

دوست دارم همین الان برگه مرخصی را محکم بکوبم روی میز رئیس که دارد به خواهرش تلفنی زبان آموزش میدهد

بعد ماشین را بردارم بروم در یک کوه وکمری خودم را گم و گور کنم

تب دارم

عرق کرده ام

صدای وحشتناک کولر شرکت در گوشم می پیچد

کولر باد گرم می زند و فقط صدا در می آورد

روی میز محسن پنکه روشن است وهوای گرم را به پس مغز من می کوباند

مغرم آب پز شده است

من سردم است و دارم می لرزم

تب دارم

حوصله کسی را ندارم

و حتما دیگران هم همینطور هستند

دلم برای خودم می سوزد

هنوز هیچ کاری برای خودم نکرده ام

پس من احمق کی میخواهم به فکر خودم باشم

مردم از بس رعایت کردم

مردم

واقعا من یک مرده هستم

یک سیب زمینی

یک بازیگر

یک احمق دو رو

کسی که همیشه تظاهر میکند همه چیز بر وفق مراد است

من دلم برای خودم ، هم می سوزد

و هم خودم را لعنت میکنم که چقدر بی عرضه هستم

من به یک حماقت محض دچار شده ام

کار کار کار کار کار کار کار

مرده شور این زندگی را ببرند که همه اش شده است کار

واقعا من یک مرده هستم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الف.ک یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ

منتظر نوشتن‌تون بودم اما...

من یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://lostmind.blogsky.com

نوشته جالبی بود ... دغدغه خیلیهامون که فقط تظاهر می کنیم همه چی رو به راهه ... ولی از هیچیش راضی نیستیم ...

انارام فروهر یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://asanaram.mihanblog.com

عزیز دل برادر چی شده به آسمان و زمین می پری ؟ حالا این دوتا به جای خود با خودت چه کار داری ؟

غریبه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

چه جالب مثل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد