غریبه آشنا

بزودی غریبه ها آشنا میشوند وآشنا ها غریبه

غریبه آشنا

بزودی غریبه ها آشنا میشوند وآشنا ها غریبه

دیگر اینجا نمی نویسم

دیگر اینجا نمی نویسم

حالا می توانید نوشته های من را اینجا بخوانید :

www.mahdighaznavian.blogsky.com

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ

گاهی اوقات دلم برای دنیای آشنای غریبه آشنا تنگ می شود.

الف.کاف شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

اما برای پله‌های بعدی باید از قبلی خداحافظی کرد...
دلتنگی ویژگی ما آدماست... باید باهاش کنار بیایم...

الما چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

تو مثل من فکر میکنی

الف.کاف شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

انگار ما بیشتر از شما به اینجا سر می‌زنیم!!

نرگس سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

میدانید که من از قدیمی ترین خواننده های وبلاگ شما هستم
به وبلاگ جدیدتان هم سر میزنم .باز هم میدانید . اما واقعا دلم برای نوشته های این وبلاگ تنگ میشود . کاش دوبار مینوشتید من بعنوان یک خواننده از شما خواهش میکنم که برای من بنویسید
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد